صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

طراحی، تولید و نصب انواع حفاظ دیوار از جمله حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لاله ای، حفاظ آبشاری، حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزاری و حفاظ سرنیزه ای.
انواع حفاظ پنجره، نرده و حفاظ بالکن و نرده راه پله
تولید کننده انواع درب فرفورژه، درب cnc، درب فلزی ساده و حفاظ و درب آکاردئونی

تلفن دفتر فروش: 021284270

تلفن همراه: 09107500527 (مهندس شکری)

لینک اکانت تلگرام برای دریافت لیست قیمت ها و مشاوره با کارشناسان
https://telegram.me/sfKco

آی دی تلگرام:
@sfKco

شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱ ب.ظ

حفاظ شاخ گوزنی کد E2054تاE2063

حفاظ شاخ گوزنی کد 2054

نصب حفاظ شاخ گوزنی با رنگ مشکی الکترو استاتیک بر روی دیوار همانگونه که در تصویر مشاهده می شود،قسمت پایین این حفاظ در ارتفاع 20-30سانتی متری از محل شروع دیوار آرایش شاخه ها به گونه ای است که امکان هیچ گونه حرکت و قدم برداشتن وجود ندارد.

حفاظ شاخ گوزنی کد 2055

حفاظ شاخ گوزنی در مراحل ساخت ،در این مراحل شاخه های فرعی به هسته اصلی حفاظ شاخ گوزنی اضافه خواهند شد،این اتصال توسط جوش های co2انجام شده و از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

حفاظ شاخ گوزنی کد 2056

ارتفاع این حفاظ شاخ گوزنی 110 سانتی متر و با عرض 60سانتی متر می باشد ،قرار گرفتن حفاظ بر روی دیوار ها با عرض معمول 20الی 30سانتی متر و بیشتر بودن عرض حفاظ نسبت به دیوار منیت بسیار بالای منازل را فراهم می کند.

حفاظ شاخ گوزنی کد 2057

ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی که در تصویر زیر مشاهده می کنید،به  دلیل این می باشد که اطراف باغ مورد نظر کارفرما به دلیل داشتن فضای باز زیاد و عمومی از امنیت بالایی برخوردار نبوده و کارفرما سفارش حفاظ بلند تر حد معمول حفاظ های متعارف صنایع فلزی کاوه را نموده است.

حفاظ شاخ گوزنی کد 2058

رنگ این حفاظ مشکی بوده و از نوع کوره ای می باشد،این حفاظ با ارتفاع بالای 120+سانتی متر و عرض 60سانتی متری ای که دارد و همچنین تراکم بالای شاخه ها که در هم تنیده شده اند،از زیبایی و امنیت بالایی برخوردار می باشد.

حفاظ شاخ گوزنی کد 2059

نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی فنس های مکان های عمومی ای که در سطح شهر وجود دارد.

حفاظ شاخ گوزنی کد 2060

در تصویر زیر مشاهده می کنید که آرایش حفاظ های شاخ گوزنی بر روی تسمه های و قوطی ها مه به عنوان پایه برای آنها در نظر گرفته شده نصبر می شوند به صورت تیپیکال نبوده و هر حفاظ از الگوی منحصر به فرد خود استفاده میکند،از جمله این الگوها می توان به الگوریتم جذب کننده که تابعی از پارامتر های محیطی می باشد،اشاره نمود.

حفاظ شاخ گوزنی کد 2061

حفاظ شاخ گوزنی مشکی مشاهده شده در تصویر زیر از تراکم بالای شاخه ها برخوردار می باشد،بنا به گونه ای که فاصله تک تک این شلخ ها از یکدیکر سی سانتی متر می باشد.

حفاظ شاخ گوزنی کد 2062

نصی حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیور های خاص،برای نصب این حفاظ در کنار دیوار بلند ساختمان اصلی احتیاج به مهارت و ابزار آلات خاص می باشد که این امر توسط صنایع فلزی کاوه ممکن شده است.

حفاظ شاخ گوزنی کد 2063

روند نصب حفاظ شاخ گوزنی به رنگ سفید بر روی دیوار محوطه منازل ویلایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">