صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

طراحی، تولید و نصب انواع حفاظ دیوار از جمله حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لاله ای، حفاظ آبشاری، حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزاری و حفاظ سرنیزه ای.
انواع حفاظ پنجره، نرده و حفاظ بالکن و نرده راه پله
تولید کننده انواع درب فرفورژه، درب cnc، درب فلزی ساده و حفاظ و درب آکاردئونی

تلفن دفتر فروش: 021284270

تلفن همراه: 09107500527 (مهندس شکری)

لینک اکانت تلگرام برای دریافت لیست قیمت ها و مشاوره با کارشناسان
https://telegram.me/sfKco

آی دی تلگرام:
@sfKco

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۴ ق.ظ

نرده راه پله سبز

یکی از پیامد هایی که در اثر عدم رعایت اصول طراحی شهری ایجاد میشود رعایت نکردن خط آسمان و در ادامه ی آن نیاز شدید به استفاده از نرده و حفاظهای مختلف(نرده فلزی و..) در بدنه ی شهری (پله های محوطه )می باشد، حفاظ های که معمولا  و بالاجبار مرتبط به یک واحد بوده و در  نهایت علاوه بر مغشوش کردن نمای ساختمان آسیب جدی به بدنه ی شهری نیز وارد می سازد، و همچنین تاثیر منفی در روحیه افراد استفاده کننده دارد.

به هر روی این معضل وجود دارد و باید برای رفع صحیح آن اقداماتی را به کار گرفت امروز در صنایع فلزی کاوه  با روش های خلاقانه ی آن آشنا می شویم با ما همراه باشید.

اسم نرده و حفاظ که به گوش ما می خورد در نگاه اول همگی به حفاظ های عمودی ساده و حتی بی روح و کسل کندده  فکر می کنیم، در صورتی که حفاظ ها گستره ی وسیعی در طرح و نقش شکل و اندازه  را با خود دارند که به خوبی می توانید یک طرح و نقش زیبا را برای حفاظ منزل  خود در نظر بگیرید و توجه داشته باشید که این نرده ها در روزهای آفتابی با  بازی با نور آفتاب سایه های  زیبای  خاصی را  در طول روز برای دکوراسیون داخلی  شما به ارمغان می آورند.

یکی از ایده های بی نظیربرای داشتن حفاظ های جذاب در نمای بیرونی شما تلاش برای تلفیق هر چند اندک فضای سبز و تلفیق آن با معماری    ساختمان و تزریق رو طبیعت به زندگی  و همچنین کمک به تلطیف هوا میباشد، برای این منظور می توانید حفاظ و نرده های راه پله های  خود را به ساده ترین شکل ممکن با گلدان ها تلفیق کنید و ظاهری ساده اما جذاب به نرده و حفاظ راه پله خود (اعم از داخلی و خارجی)  ببخشید.

نظرات  (۲)

This "free sharing" of inioomatfrn seems too good to be true. Like communism.
مطلب بسیار جالبی است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">