صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

طراحی، تولید و نصب انواع حفاظ دیوار از جمله حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لاله ای، حفاظ آبشاری، حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزاری و حفاظ سرنیزه ای.
انواع حفاظ پنجره، نرده و حفاظ بالکن و نرده راه پله
تولید کننده انواع درب فرفورژه، درب cnc، درب فلزی ساده و حفاظ و درب آکاردئونی

تلفن دفتر فروش: 021284270

تلفن همراه: 09107500527 (مهندس شکری)

لینک اکانت تلگرام برای دریافت لیست قیمت ها و مشاوره با کارشناسان
https://telegram.me/sfKco

آی دی تلگرام:
@sfKco

شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ب.ظ

فاکتورهای متاثر بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی 3

فاکتورهای متاثر بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی کیفیت حفاظ شاخ گوزنی

در پست های قبل  فاکتور های موثر در قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به اختصارشرح داده و از بینچهار عامل تاثیر گذار اکارایی، زیبایی، کیفیت و قیمت حفاظ شاخ گوزنی کارایی را را به طور مفصل توضیح دادیم.

این پست پست آخر راجع به فاکتورهای متاثر بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی می باشد و این مقاله در این پست به اتمام می رسد.

– زیبایی:
زیبایی نیز یکی دیگر از عوامل مهم  تاثیر گذار بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی می باشدبه طور مثال:

مدل های جدیدترِ  حفاظ شاخ گوزنی یعمی حفاظ لیلیوم یا حفاظ لاله ای از نظر زیبایی رتبه بالاتری را نسبت به حفاظ شاخ گوزنی به خود اختصاص می دهند.

از طرفی حفاظ لیلیوم حفاظی است که به صورت دو رنگ، رنگ آمیزی و عرضه  می گردد ،همین امر موجب می شود قیمت حفاظ افزایش یابد.

اما به طور کل زیبایی فاکتوری است که مورد توجه اکثریت قرار می گیرد مانند انواع پوشاک  که علاوه بر جنبه حفاظتی به جنبه زیبایی آن نیز بسیار توجه می شود.

کیفیت:
عامل بسیار تاثیر گذار در قیمت حفاظ شاخ گوزنیمس باشد.

کیفیت به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان از جمله به نوع رنگ و جنس حفاظ شاخ گوزنی، نحوه رنگ آمیزی، نوع جوش، نحوه جوش کاری، میزان مهارت پرسنل، چگونگی خط تولید و … اشاره کرد.
متاسفانه استانداردی در اختیار تولید کنندگان حفاظ نیست که بتوانند مطابق با آن استاندارد تولید نمایند، که البته این استاندارد بایستی توسط متخصصین داخلی تنظیم گردد.

به طور مثال شرکت خودروسازی الف در ایران هرگز نمی تواند مطابق با استاندارد کشور آلمان اتومبیل تولید کند چرا که در کشور آلمان اصلا مسیری به اندازه شمال تا جنوب یا شرق تا غرب ایران وجود ندارد. اصلا اقلیم دو کشور کاملا متفاوت بایکدیگر می باشد و حرارت جاده های ایران با آلمان قابل مقایسه نیست .
اما  با این تفاسیر می توان گفت صنایع فلزی کاوه و تمام همکاران تولید کننده به طور مشترک ایمان دارند که مثلا جوش CO2 مرغوب تر از جوش معمولی (الکترودی) است.

و یا این نکته که رنگ آمیزی به روش الکترواستاتیک دارای کیفیت بالاتری نسبت به اکثر روش های رنگ آمیزی است و مواردی از این قبیل که بدون شک تاثیر گذار بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی می باشند.
لذا صنایع فلزی کاوه وظیفه خود می داند که با توجه به کارآیی، زیبایی، کیفیت و قیمت حفاظ شاخ گوزنی روند تولید را برنامه ریزی نماید و در اختیار عموم مصرف کنندگان قرار دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">