صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

طراحی، تولید و نصب انواع حفاظ دیوار از جمله حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لاله ای، حفاظ آبشاری، حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزاری و حفاظ سرنیزه ای.
انواع حفاظ پنجره، نرده و حفاظ بالکن و نرده راه پله
تولید کننده انواع درب فرفورژه، درب cnc، درب فلزی ساده و حفاظ و درب آکاردئونی

تلفن دفتر فروش: 021284270

تلفن همراه: 09107500527 (مهندس شکری)

لینک اکانت تلگرام برای دریافت لیست قیمت ها و مشاوره با کارشناسان
https://telegram.me/sfKco

آی دی تلگرام:
@sfKco

شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۲ ق.ظ

نرده راه پله به سبک آرت نوو

نرده فلزی راه پله به سبک آرت نوو

برای استفاده  از این سبک در نرده  راه پله بهتر است کمی درباره پیدایش آن بدانیم.

نهضت هنر نو در اواخر قرن 19میلادی در بلژیک اتفاق افتاد.رواج صنعت و قدر دانی از هنرمندان در این کشور دو عامل اصلی ظهور آرت نوو در بلژیک بودند

نهضت هنر نو درجستجوی راه های نو برای چالش های میان هنر و صنعت بود.به عبارتی بهتر برای گذر از هنر روشنگری و رسیدن به مدرنیسم نیاز به یک دوران انتقال حس می شد.این نقش را آرت نوو برعهده گرفت.جنبش هنر نو ابتدا در هنر های تزئینی صورت گرفتهنر نو نام مغازه ای در پاریس بود که در سال 1885 میلادی افتتاح شد و در آن اشیای مدرن فروخته می شد.

هنر آرت نوو و با عناوین دیگری همچون مدرن استیل،شیوه شلاقی،سبک وینگت،یوگند استیل و...نیز خوانده می شد.عنوان یوگند استیل در آلمان به کار گرفته شد و بر گرفته از مجله یوگند به معنی جوان بود .اساس این نام گذاری نیز برای توجه جوانان به این سبک بود.آرت نوو اولین پیشگام متعهد به زیبایی گرایی بود و بر مبنای تئوری های اجتماعی راسکین و موریس شکل گرفت.

در سال 1925میلادی نمایشگاه هنر و تزئینات در پاریس موجب آشتی بین هنر و صنعت شد.

هنر نو با الهام از تصور ساختار های ارگانیک مثا اشکال گیاهی و زندگی دریایی نوویای هنر ،با خطوط منحنی و مارپیچی در الگوی مشبک و مواج گوناگون ظاهر شد.طرح های به سبک آرت نوو رارای سیمایی به شکل آهن(فلز)گلدار و و با استفاده از تزئینات پیچک خطی در قسمت های مختلف می باشد.

باید توجه داشت که سبک های مختلف معماری از قبیل نئوکلاسیک و رمانتیک در قرن نوزده ،تقلید از گذشته را سر لوحه خود قرار داده بودند،ولی پیروان نهضت هنر نو برای اولین بار بینش جدیدی را در هنر پایه ریزی کردند که به جای تقلید از گذشته ،توجه به آینده و تکنولوژی و نیز ابدعات جدید داشت.

از بارزترین خصوصیات این سبک  استفاده از فرم های گیاهی در فرفوژه ها ورنگ های و یک دست  برای اجزای ساختمان علی الخصوص نرده راه پله می باشد.


نظرات  (۴)

  • احمد قادری
  • سر بزنید ممنون میشم.

    مدل های نرده راه پله شما بسیار عالی هستند.
    سپاس
    I feel so much happier now I undnrstaed all this. Thanks!
    مطلب بسیار جالبی است.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">