صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

طراحی، تولید و نصب انواع حفاظ دیوار از جمله حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لاله ای، حفاظ آبشاری، حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزاری و حفاظ سرنیزه ای.
انواع حفاظ پنجره، نرده و حفاظ بالکن و نرده راه پله
تولید کننده انواع درب فرفورژه، درب cnc، درب فلزی ساده و حفاظ و درب آکاردئونی

تلفن دفتر فروش: 021284270

تلفن همراه: 09107500527 (مهندس شکری)

لینک اکانت تلگرام برای دریافت لیست قیمت ها و مشاوره با کارشناسان
https://telegram.me/sfKco

آی دی تلگرام:
@sfKco

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲ ب.ظ

انواع درب

درب ها انواع مختلف دارند و بر حسب کارکرد مورد نیاز نوع بخصوصی از درب را انتخاب کرده و به کار می بریم.درب ها بر حسب شرایط دارای انواع مختلفی هستند:

-محل قرار گیری و موقعیت درب

-تعداد لنگه درب

-جهت بازشو درب

-مصالح درب

-طریقه ی باز و بسته شدن درب 

-نحوه ی ساخت و مشخصات ظاهری درب

-ابعاد و اندازه ی درب

-مشخصاتویژه درب

محل قرار گیری و موقعیت درب:

بر حسب محل و موقعیت قرار گیری باید خصوصیات متفاوتی را برای درب ها قائل شد.در این گروه بندی درب ها را به چند دسته ی زیر تقسیم می نمایند.

درب های خارجی:مانند درب ورودی ساختمان ها که از نظر مقاومت در برابر شرایط جوی و حفظ امنیت داخلی باید از استحکام لازم برخوردار باشد.درب فلزی نمونه خیلی محکم این گونه در ب ها است.

درب های داخلی:این نوع درب ها ارتباط ما بین فضا های مختلف ساختمان را فراهم میکند.در موردآن گروه از درب های داخلی که در جوار فضاهای سرویس بهداشتی و یا به هر صورت مرطوب قرار دارد،بهتر است پیش بینی های لازم به منظور جلو گیری از پوسیدگی و فرسوده شدن زود رس آنها به عمل آید.ازجمله درب های داخلی از درب کمد ها نام برد که از سادگی بیشتری برخوردارند.

تعداد لنگه:در بها از نظر تعداد لنگه نیز تقسیم می شوند،لنگهی دوم درب های دو لنگه ای معمولا در مواقغی که نیاز به پهنای بیشتری برای ورود(مثلا وارد کردن اثاثیه حجیم و بزرگ)باشد،مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت بازشو:درب های یک لنگه از نظر محل قرار گیری لولا به درب های راست(با دست راست به خارج باز می شوند) بازشو و درب های چپ(با دست چپ به خارج باز می شوند)تقسیم می شود.معمولا بازشو درب ها به طرف داخی است،به غیر از محل هایی که از 20نفر بیشتر جمعیت داشته باشد،که در این صورت به طرف خارج باز می شود،مانند درب کلاس و درب اتاق بیمارستان ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">