صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

طراحی، تولید و نصب انواع حفاظ دیوار از جمله حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لاله ای، حفاظ آبشاری، حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزاری و حفاظ سرنیزه ای.
انواع حفاظ پنجره، نرده و حفاظ بالکن و نرده راه پله
تولید کننده انواع درب فرفورژه، درب cnc، درب فلزی ساده و حفاظ و درب آکاردئونی

تلفن دفتر فروش: 021284270

تلفن همراه: 09107500527 (مهندس شکری)

لینک اکانت تلگرام برای دریافت لیست قیمت ها و مشاوره با کارشناسان
https://telegram.me/sfKco

آی دی تلگرام:
@sfKco

فلسفه ی نصب حفاظ بر روی دیوار های ساختمان ها حفظ امنیت منازل و ... توسط حفاظ های بر روی دیوار است،از موارد قابل توجهی که در پروسه ی تولید حفاظ بوته ای و شاخ گوزنی مورد توجه می باشد،نحوه ی جوشکاری ان می باشد.

برخی از تولید کنندگان حفاظ های بوته ای و شاخ گوزنی برای جوشکاری شاخه های حفاظ به آن از جوش جوش های معمولی الکترودی  با خال جوش استفاده میکنند که از کیفیت پایینی برخوردار است و اتصالات این جوش استحکام لازم را ندارد  و ممکن است هنگام حمل و نقل و بارگیری و نصب خال جوش بیوفتد ،و پس از مدتی که در مقابل عوامل جوی و سوانح طبیعی و یا در معرض حمله سارقان قرار بگیرد بسیار آسیب پذیر می باشد.از جمله این آسیب ها می توان به زنگ زدی جوش و انتقال آن به سایر نقاظ حفاظ های بوته ای و شاخ گوزنی و هم چنین مقاومت اندک در برابر اعمال نیروی سارقان.

جوش الکترودو ویژگی های ان

از نظر ظاهری الکترود جوشکاری باید دارای روکش صاف و یکدست بوده و عاری از هر گونه ترک طولی و عرضی ، عدم پریدگی روکش در جاهای مختلف ، عدم آغشته بودن به مواد روغنی و چربی و رنگ ، عدم وجود خمیر اضافی، لهید‌گی ویا حفرات ریز و درشت در جاهای مختلف روکش باشد که همه این موارد به صورت چشمی قابل رؤیت هستند و از نظر استحکام روکش ، اگر الکترود جوشکاری از ارتفاع یک متری بر روی میله های  فلزی رهاشود نباید روکش الکترود دچار مشکل گردد .

معمولاً جریان برق متناسب با قطر الکترود مصرفی و شرایط جوشکاری تنظیم می شود . هر چه قطر الکترود بیشتر باشد جریان مصرفی بیشتر است . همیشه بایستی به میزان آمپری که سازنده الکترود توصیه کرده است توجه گردد ولی اگر جدول آمپر در دسترس نباشد می توان طبق قاعده کلی گفت : عدد آمپر با عدد قطر برحسب هزارم اینچ تقریباً برابر است برای مثال الکترود به قطر 3.25 میلی متر که معادل یک هشتم اینچ ( 125/0 اینچ ) است با 125 آمپر خوب کار می کند . تنظیم نا مناسب آمپر جوشکاری مشکلات زیادی را در جوشکاری و نهایتاً کیفیت جوش ایجاد می کند. 

در این میان صنایع فلزی کاوه از جوش co2برای جوش کاری استفاده می کند.این نوع  جوشکاری پس از جوش آرگون بهترین نوع جوش موجود در بازار می باشد.

در ادامه به برسی ویژگی های جوش co2می پردازیم:

دی اکسید کربن (co2)از گازهای دیگری که در روش قوس الکتریکی استفاده می شوند، ارزانتر است،که این امر باعث ارزانی حفاظ بوته ای و شاخ گوزنی  می شود.

اولین گازی که دردستگاه های تمام اتوماتیک به  کار گرفته شد دی اکسید کربن بود، اکنون هم از این گاز در دستگاه های تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک استفاده  زیادی می شود.

دی اکسید کربن خاصیت حفاظتی بسیار بالایی  دارد و به طول قوس بسیار حساس می باشد، در موقع استفاده از این گاز باید طول قوس را ثابت نگه داشت، بنابراین در دستگاه‌های تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک(تولید حفاظ  بوته ای و شاخ گوزنی) که طول قوس باید ثابت نگه داشته شود استفاده از این گازایده آل است.

درموقع استفاده از این گاز برای ثابت ماندن  قوس و پیشگیری از ناجور شدن آن، از الکترودهای روپوش شده یا تنه کار استفاده می شود. بیشترین گازی که در جوشکاری فولاد معمولی بکار می رود CO2 است. که برای جوشکاری حفاظ بوته ای نیز به کار میرود.

بزرگترین مزیت این گاز همانطور که گفته شد مقرون به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی این گاز  است(1/0 بهای آرگون) بر خلاف گازهای اتمی، دی اکسید کربن در محل قوس الکتریکی به اکسیژن و مونو اکسید کربن تجزیه می شود، هر چند گازهای مزبور بعد از خنک شدن مجددا  به CO2 تبدیل می شوند.

در این حالت گازها و سایر مواد موجود  در جوش حفاظ شاخ گوزنی قبل از جامد شدن جوش از آن خارج می شوند. جریان بیشتری که در موقع استفاده از CO2 مصرف می شود (در حدود5 %) باعث تلاطم بیشتر حوضچه مذاب شده و در نتیجه حباب های گازهای موجود در داخل جوش به سطح فلز صعود کرده و قبل از انجماد از آن خارج می شوند، در نتیجه تخلخل جسم کمتر خواهد بود.،که این امر موجب استحکام بیشتر حفاظ بوته ای می شود.

به دلیل اینکه درموقع جوشکاری مقداری مونو اکسید کربن و حتی گازهای اُزُن تولید می شوند، کارگاه حتماً باید بخوبی تهویه شود و یا اینکه جوشکاری در محل باز انجام پذیرد، به هر حال باید از جمع شدن گازهای سمی در اطراف جوش جلوگیری کرد.در صنایع فلزی کاوه این امر بهخوبی انجام می پذیرد 

تجربه نشان داده که درصورتی که بتوانیم از ورود گازهای موجود در هوا (اتمسفر)یعنی اکسیژن و نیتروژن به منطقه جوش پیشگیری کنیم جوش از خواص شیمیایی و فیزیکی بهتری برخوردار خواهد بود.جوشکاری قوس الکتریکی با گاز محافظ CO2 یک روش بسیار مفید و فراگیر است. این روش برای جوشکاری فلزات سخت و غیر سخت در تمامی ضخامت ها مورد استفاده قرار می گیرد و یک روش بسیار مناسب برای جوشکاری صفحات فلزی نازک و مقاطع نسبتاً ضخیم فلزات غیر سخت می باشد که در شرکت ایران خودرو بعد از جوش مقاومتی بالاترین میزان استفاده را در سالن های بدنه سازی به خود اختصاص داده است.

در این روش قوس الکتریکی و حوضچه مذاب کاملاً برای جوشکاری واضح و آشکار است. در جوشکاری با CO2 گاهی یک لایه نازک سرباره روی گرده جوش را می پوشاند که باید این لایه از روی سطح جوش برطرف شود.

معایب جوشکاری 

از مهم ترین معایب جوشکاری می توان به جوشکاری یک رو اشاره کرد که از عوامل مهم آسیب پذیری حفاظ ها می باشد،به این صورت که وقتی جوش یک رو اجرا می شود،احتما خظر شکستکی از آن سمت وجود دارد.شکستی باعث پایین آوردن امنیت می باشدکه رسالت اصلی حفاظ های شاخ گوزنی و بوته ای است.

عامل بعدی موثر درجوش حفاظ،یک رو یا دورو بودن جوشکاری می باشد. عده ای برای سود بیشتر،از جوش یک رو استفاده میکنند.صنایع فلزی کاوه برای حالت معمول حفاظ های خوداز جوش 2رو وباکیفیت استفاده می کند ودرصورت درخواست کارفرما،جوشکاری یک رو را باقیمتی ارزانتر ارائه می کند.

در جوش دورو به علت مهار کردن شاخک واتصال آن از دوسمت به شاخه اصلی، احتمال شکستگی ناچیز و تقریبا صفر را دارد.



  • el vo

انواع حفاظ بوته ای

انواع حفاظ شاخ گوزنی

تولید حفاظ بوته ای

تولید حفاظ شاخ گوزنی

تولید کننده حفاظ بوته ای

تولید کننده حفاظ بوته ای در تهران

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای اصفهان

حفاظ بوته ای اهواز

حفاظ بوته ای تبریز

حفاظ بوته ای تهران

حفاظ بوته ای جیرفت

حفاظ بوته ای خوزستان

حفاظ بوته ای در تهران

حفاظ بوته ای در رشت

حفاظ بوته ای در شیراز

حفاظ بوته ای در کرج

حفاظ بوته ای دیوار

حفاظ بوته ای رشت

حفاظ بوته ای شیراز

حفاظ بوته ای قیمت

حفاظ بوته ای مشهد

حفاظ بوته ای و شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای پنجره

حفاظ بوته ای کاوه

حفاظ بوته ای کرج

حفاظ بوته ایی

حفاظ دیوار بوته ای قیمت

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی در اهواز

حفاظ شاخ گوزنی در تهران

حفاظ شاخ گوزنی کاوه

حفاظ شاخ گوزنی کرج

حفاظ فلزی بوته ای

حفاظ های بوته ای

حفاظ های شاخ گوزنی

خرید حفاظ بوته ای

قیمت حفاظ بوته ای تهران

قیمت حفاظ بوته ای در تهران

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

لیست قیمت حفاظ بوته ای

نرده حفاظ بوته ای

نرده و حفاظ شاخ گوزنی

نصب حفاظ بوته ای

نمایندگی حفاظ بوته ای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">