صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

طراحی، تولید و نصب انواع حفاظ دیوار از جمله حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لاله ای، حفاظ آبشاری، حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزاری و حفاظ سرنیزه ای.
انواع حفاظ پنجره، نرده و حفاظ بالکن و نرده راه پله
تولید کننده انواع درب فرفورژه، درب cnc، درب فلزی ساده و حفاظ و درب آکاردئونی

تلفن دفتر فروش: 021284270

تلفن همراه: 09107500527 (مهندس شکری)

لینک اکانت تلگرام برای دریافت لیست قیمت ها و مشاوره با کارشناسان
https://telegram.me/sfKco

آی دی تلگرام:
@sfKco

پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۱۰ ب.ظ

حفاظ بوته ای با کد E 1238

حفاظ بوته ای که در تصویر مشاهده می کنید دارای ویژگی های فنی و مشخصات زیر می باشد.

این حفاظ شاخ گوزنی بر روی درب فلزی حیاط منزل مسکونی ای در تهران با شاسی کشی مخصوص  بر روی قاب درب فلزی  توسط کارشناسان صنایع فلزی کاوه نصب شده است.

از جمله ویژگی های فنی این حفاظ می توانیم به رنگ مسی(قهوه ای)  براق این حفاظ بوته ای  که  به در خواست کارفرما  به دلیل هارمونی داشتن با رنگ درب و نمای منزل از نوع الکترو استاتیک (کوره ای)می باشد،اشاره کنیم.جنس رنگ این حفاظ روی درب فلزی  از نوع پوشش فام درجه یک می باشد.

در ساخت این حفاظ بوته ای از میلگرد های با نمره 10استفاده شده است که از مقاومت بالایی برخوردار می باشندو با روش  های پیشرفته فرم گرفنه و از  آرایش منظم و غیر قابل نفوذ و عبور در برابر سارقان خوردار می باشد.

تراکم در شاخه های این حفاظ بوته ای  15 ردیف اصلی درهر  شاخه می باشد .فاصله بین هر یک از شاخه های این حفاظ از یکدیگر 35 سانتی متر می باشد .طول هر شاخه دراین حفاظ  200سانتی متر است،که در روی قسمت روی درب متناسب با طول درب انتخاب شده است.

عرض این حفاظ ها بین 50تا 65سانتی متر تعریف می شود که با توجه به عرض کم قاب درب  و شرایط موجود سایت طراحی این حفاظ به صورت خاص بر روی تسمه ا ی با عرض متناسب با قاب درب فلزی سوار شده و سپس با شاسی کشی بر روی درب نصب شده است.

ارتفاع این حفاظ 100 سانتی متر  بر رو ی دیوار  و110 سانتی متر رو ی درب فلزی می باشد.

همانگونه که در پست های قبل به آن اشاره کرده ام برای اتصال اجزای شاخه ها ی این حفاظ از جوش کاری co2استفاده شده است که وظیفه ی اتصال شاخه های فرعی به اصلی و...به وسیله ی  این جوش انجام می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">