صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

طراحی، تولید و نصب انواع حفاظ دیوار از جمله حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لاله ای، حفاظ آبشاری، حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزاری و حفاظ سرنیزه ای.
انواع حفاظ پنجره، نرده و حفاظ بالکن و نرده راه پله
تولید کننده انواع درب فرفورژه، درب cnc، درب فلزی ساده و حفاظ و درب آکاردئونی

تلفن دفتر فروش: 021284270

تلفن همراه: 09107500527 (مهندس شکری)

لینک اکانت تلگرام برای دریافت لیست قیمت ها و مشاوره با کارشناسان
https://telegram.me/sfKco

آی دی تلگرام:
@sfKco

همان گونه که  که در پست های پیشین  ذکر شد روش های نصب حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای با توجه به بستر کار تعیین می شود، همچنین در مورد دیوارهای با درپوش سنگی، دیوارهای با درپوش فلزی و یا موارد خاص به اختصار مطالبی بیان شد.

در این پست سعی بر این است که این روش ها بعلاوه نکاتی راجع به برخی شرایط موجود و نیاز های  کارفرمایان نیز بطور کامل بررسی شوند.

  • اجرای حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای بر روی دیوار با درپوش سنگی:

در این روش سوراخ هایی به قطر یک سانتی متر  و فاصله 1.5 متر از یکدیگر بر روی  در پوش دیوار ایجاد می شود [1] سپس قطعاتی فلزی موسوم به چهار پهلو، به طول 15 سانتی متر به عنوان میخ داخل سوراخ ها کوبیده می شود تا زمینه اتصال دیوار و حفاظ شاخ گوزنی فراهم شود.

سپس حفاظ های شاخ گوزنی به بالای دیوار  مورد نظر انتقال  یافته و مطابق با روشی که در  تصویر شماره 1 نشان داده شده است، حفاظ و دیوار به یکدیگر متصل می گردند، در ضمن  باید در نظر داشت که علاوه بر اتصال حفاظ ودیوار لازم است که خود  شاخ های حفاظ ها نیز به یکدیگر متصل شوند تا کلیه حفاظ ها بصورت یکپارچه و همگن  درآیند.

پس از اتمام نصب لگه گیری نقاط جوش خورده ضروری به نظر می رسد تا از زنگ زدگی در نقاط فوق جلوگیری به عمل آید.

تصویر شماره یک

[1] کارشناسان باید  هنگام بازدید از محل پروژه  بایستی به انشعاب کابل های برق شهری توجه داشته باشند ،که بصورت روکار یا توکار اجرا گردیده است، در صورتی که کابل ها و یا هر سیم دیگری بصورت توکار و داخل دیوارهای محوطه اجرا شده باشدباید  توجه نمود که خطر برق گرفتگی و آسیب رسیدن به سیستم برق کشی ساختمان  وجود دارد.

مجری باید در نظر داشته باشد که هنگام سوراخ کردن  با دریل براده های پلاستیکی  از دیوار خارج میشود یا خیر، در صورت مشاهده باید بلا فاصله عملیات متوقف شده و نقطه دیگری برای ادامه کار انتخاب گردد.

 

شاسی کشی بالای درب پارکینگ و نفر رو:

برای نصب حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای به منظور  حفظ زیبایی کاراحتیاج به شاسی کشی بالای درب ها ضروری به نظر می رسد.

در مواردی که درب نفر رو و درب پارکینگ  با هم فاصله کمی دارند بهتر است شاسی کشی بصورت یکپارچه اجرا گردد، علت این کار خمش کمتر در طول دهانه می باشد که بصورت دیاگرام در تصویر شماره 2ارائه می گردد. در ضمن باید توجه داشت که وزن حفاظ به علت اختلال در باز و بسته شدن درب، به درب منتقل نشود بلکه به دیوارهای اطراف منتقل شود.چون این امر ممکن است باعث خرابی و انحراف اط معیار درب ها شود.

نظرات  (۱)

Ppl like you get all the brnsia. I just get to say thanks for he answer.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">