صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

طراحی، تولید و نصب انواع حفاظ دیوار از جمله حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لاله ای، حفاظ آبشاری، حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزاری و حفاظ سرنیزه ای.
انواع حفاظ پنجره، نرده و حفاظ بالکن و نرده راه پله
تولید کننده انواع درب فرفورژه، درب cnc، درب فلزی ساده و حفاظ و درب آکاردئونی

تلفن دفتر فروش: 021284270

تلفن همراه: 09107500527 (مهندس شکری)

لینک اکانت تلگرام برای دریافت لیست قیمت ها و مشاوره با کارشناسان
https://telegram.me/sfKco

آی دی تلگرام:
@sfKco

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴ ب.ظ

انواع درب 2

این پست ادامه پست انواع درب می باشد.

مصالح مورد استفاده درب ها:درب ها ی بر حسب محل به کار گیری و استحکام مورد نیاز با مصالح متفاوتی ساخته می شوند،ذیلاً رایج ترین انواع درب ها ذکر می گردد:

درب های چوبی:که معمولا برای فضا های ی داخلی مورد استفاده قرار می گیرند.

درب های فولادی:درب های فولادی با توجه به استحکام بالا معمولا به عنوان درب های خارجی و ورودی ساختمن ها مورد استفاده قرار می گیرند.

درب های آلومینیومی:این نوع در ب ها با توجه به مقاوت زیادی که در برابر رطوبت دارند،معمولاً در فضا های مرطوب مورد مصرف قرار میگیرند.

در ب های یشیشه ای:این نوع در ب ها که از شیشه های ضخیم و ؟اب دیده ساخته شده اند معمولاً در فضاه های تجاری و اداری و مکان هایی که محرمیت داخلی مورد نظر نباشد،پیش بینی میشوند.

در بهای پلاستیکی:این نوع مصالحکه به تازگی وارد صنعت ساختمان شده است به سرعت جای مصالح مختلف را پر می کنند.در بهای ساخته شده از مقاطع PVCخصوصاًدر مکان های مرطوب پیشنهاد می شوند.

طریقه ی باز و بسته شدن درب

درب های خانگی عموماً دارای یک لنگه لولا شده هستند که برای راحتی عبور و مرور افراد تنها به یک طرف باز می شوند.لیکن انواع درب های دیگری نیز وجود دارد که ذیلا  رایج انواع آنها تقسیم بندی شده اند.

درب های با لولای کنار:همانگونه که در شکل زیر مشاهده می شود. معمول تریننوع درب هاست .

درب های با لولا های محوری:که در شکل زیر دیده می شود و در ساختمان های معمولی رایج نیست.در ببا لولاهای محوری که در هر طرف 90درجه و درمجموع 180درجه چرخش دارد.

درب های با لولاهای دوطرفه:به منشور سهولت در خارج و داخل شدن در فضا هایی که از رفت و آمد بالایی برخوردارند از لولا های فنری دوطرفه استفده می نمایند،این نوع درب ها را میتوانید در شکل زیر ملاحضه نمایید.

درب های بالولای دو طرفه را معولاًدر فضاهای عمومی پیش بینی می نمایند.

 

نظرات  (۱)

Inthigss like this liven things up around here.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">