صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

طراحی، تولید و نصب انواع حفاظ دیوار از جمله حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لاله ای، حفاظ آبشاری، حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزاری و حفاظ سرنیزه ای.
انواع حفاظ پنجره، نرده و حفاظ بالکن و نرده راه پله
تولید کننده انواع درب فرفورژه، درب cnc، درب فلزی ساده و حفاظ و درب آکاردئونی

تلفن دفتر فروش: 021284270

تلفن همراه: 09107500527 (مهندس شکری)

لینک اکانت تلگرام برای دریافت لیست قیمت ها و مشاوره با کارشناسان
https://telegram.me/sfKco

آی دی تلگرام:
@sfKco

چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ق.ظ

ویزگی های نرده راه پله

انواع نرده راه  پله هنری

همه مدل های نرده راه پله از اجزایی ساخته شده اندکه دارای مهر ها ،علائم و نشان های جالب و یک شاهکار هنری پیش ساخته می باشند.

مایک کندی استاد  هنرمند ساخت این نرده  راه پله هنری است. او پس از هشتصد ساعت کار بادقت این راه پله را برای یک خانه قرن نوزدهم ی در کمبریج ماساچوست تراشید. 

و آرایشی به این راه پله داده است  که شبیه درخت های مناطق گرمسیری درآمده اند.

معمولا در هنگام ساخت نرده  راه پله های شاخه ای به شکل مجسمه یا در ساخت نرده های چوبی دست ساز به شکل شاخه درختان ریشه ها و تنه درختان را به صورتی هنرمندانه می تراشند.. اما شرکت صنایع فلزی کاوه از فلز استفاده ای دوگانه می کنند- یکی همان چیزی که همیشه به شکل کاملا صاف می بینیم و دیگری شکل های گرد شده- ما فلز را به شکل های ارگانیک که شبیه مجسمه می شود در می آوریم  مثل انچه  در طراحی داخلی نرده راه پله در شکل زیر می بینیم.

بسیاری از ایده های نرده راه  پله  به عنوان  استفاده یک عنصر تزئینی از فضای داخلی است.

انتخاب رنگ مناسب است، البته، یک ماده از طعم اما به تازگی روند نشان می دهد که رنگ نرده لهجه در راهرو است. رنگارنگ تر، بهتر! البته، این به این معنا نیست که شما باید یک رنگ خاص را انتخاب کنید فقط به این دلیل آن را مد روز است. رنگ نرده های راه پله  باید در هماهنگی با دکوراسیون منزل و یا قفسه های دیوار و ایجاد یک فضای انتقال  بدون درز بین راهرو و فضای زنئگی اصلی است

صنایع فلزی کاوه با رنگ های درجه یک الکترو استاتیک از انواع براق و ... با درجه درخشندگی بالا امکان ایجاد فضای مطبوع خانه را برای شما فراهم میکند.

 

نظرات  (۲)

Way to use the internet to help people solve prbsoeml!
مطلب بسیار جالبی است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">